środa, 31 sierpnia 2016

#81 Fasolowe brownie (wegańskie)

Bah! Dzień doberek! Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam jeden z trzech przepisów, które zostały przygotowane na konkurs kochanych Pand z Candy Pandas.
____
Jutro rozpoczęcie roku! Aż nie chce się wierzyć, że te wakacje minęły tak szybko. Na ten rok szkolny mam troszkę planów, więc zapowiada się pracowicie. Postaram się tu jednak być regularnie, o! :)
____

Ciasto:
-puszka czerwonej fasoli
(240g po odsączeniu zalewy)
-pół szklanki kakao
-2 duże banany
-erytrytol/ksylitol
yżeczka proszku do pieczenia (bezglutenowy)

Polewa:
-80g gorzkiej czekolady bez cukru
-30g masła orzechowego (jeżeli jest bez soli - dodać pół łyżeczki soli
himalajskiej)
Wszystkie składniki dokładnie zblendować. Przełożyć do formy i piec w 180 stopniach około 40-50 minut (dużo zależy od formy, której użyjecie). Ostudzić. Gorzką czekoladę wraz z masłem orzechowym rozpuścić w kąpieli wodnej, co jakiś czas mieszając. Polać ciasto. :)
Smacznego!

39 komentarzy:

  1. Każde brownie biorę w ciemno! A jak wygląda tak jak to Twoje, to wiem, że na jednym kwałku by się nie skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dobrze! :DDD Takie ciacho sporo kalorii to nie ma. :D

      Usuń
  2. Od dawna zbieram się żeby zrobić brownie i chyba znalazłam idealny przepis pode mnie. Na pewno spróbuję 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach,a ja jeszcze 3 dni,wracam dopiero 5 do szkoły XD
    A brownie tez prezentuje sie znakomicie!Robilam kiedyś podobne,ale twoje wyglada o wiele lepiej Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zaczęłam ten rok szkolny, uh. :D
      E tam. :D Moje pierwsze nie było dziełem sztuki. XD

      Usuń
    2. ja nie byłam tylko i wyłącznie na rozpoczęciu z powodu choroby. Dziś mnie wygonili. :c
      Jestem strasznie ciekawa smaku tego ciasta. Planuję zrobić.

      Usuń
    3. Mnie cholerka coś ostatnio próbuje wziąć, ale dzielnie walczę z przeziębieniem i nie zamierzam się mu dać. :D Zdrówka!

      Usuń
  4. Brownie! I to jeszcze wegańskie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy bym się na fasolę skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wydaniu jest świetna. :D W ogóle jej nie czuć. :D

      Usuń
  6. Fajne to fasolowe brownie :) Słyszałam o takim przepisie, ale nigdy jeszcze nie jadłam. Muszę skosztować koniecznie. A żeby skosztować to i zrobić trzeba :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za zrobienie i zjedzenie!
      Ściskam! :*

      Usuń
  7. Wygląda FENOMENALNIE i te wspaniałe zdjęcia ;) Zjadłabym kawalek ;) Powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeja, dziękuję przeogromnie! <3 Kiedyś do mnie wpadniesz to Ci takie zaserwuję! :D

      Usuń
    2. Zabrzmiało to jak zaproszenie, wiec się strzeż :D Nie znasz dnia ani godziny :D Znajdę Cię :D

      Usuń
    3. Ja Ciebie przyjmę z otwartymi ramionami!

      Usuń
  8. Brownie fasolowe jest przepyszne i choć nie możemy się przekonać do strączków z puszki w ciastach to i tak wierzymy, że było przepyszne :) Naszym zdaniem fasola ma genialną strukturę w wypiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przekonuję coraz bardziej. :D Początkowo dla Was na konkurs miało być jakieś ciacho z cieciorką, ale nie byłam pewna czy wyjdzie. Ale za jakiś czas będę z nią szaleć! :D

      Usuń
  9. zrobię! na pewno! jak tylko zobaczyłam zdjęcie na insta i tę polewę, przepadłam na dobre:) miłego nowego roku szkolnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah! :D Dziękuję! <3
      Polewa jest serio super, ja się w niej zakochałam troszku. :DDD
      Dziękuję raz jeszcze! :*

      Usuń
  10. Na to bym się skusiła. Albo na fasolowe brownies z jagodami, mmm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmhm. :D Trzeba będzie to przemyśleć. :D Ewentualnie poczekać na sezon, kiedy są najpyszniejsze. :D

      Usuń
  11. Oh, na fasolowe ciasto mam już dawno ochotę, ale brak mi czasu na pieczenie :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie piekę! Dodałam do środka maliny, ciekawe jak będzie smakować :3

      Usuń
    2. Daj znać koniecznie, jak wyszło! :)))

      Usuń
    3. Przepysznie! Mój chłopak nie mógł uwierzyć, że jest z fasolą :D

      Usuń
    4. Podobnie nabrałam rodzinkę. :DDD

      Usuń
  12. O mniam mniam wygląda super i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przede wszystkim jest przepyszne! :D

      Usuń
  13. jedno z ulubionych ciast mojego taty :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojemu tacie smakuje, ale wiedząc, że jest z fasoli to lubi pokręcić nosem zanim zje. :DD

      Usuń
  14. Świetny przepis. Z chęcią byśmy spróbowały fasoli w tej wersji na słodko. Życzymy wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej wersji jest świetne! :)))
      Dziękuję! Niestety się nie udało, ale fajnie było stworzyć/zrekonstruować przepis w jakimś celu. ;)

      Usuń