poniedziałek, 22 sierpnia 2016

#79 Spaghetti warzywne po meksykańsku ( low carb! )


Przepis? Bardziej niż banalny! Bardzo szybki do wykonania. Naprawdę mało kalorii, a idzie się najeść. :)
 /! Warto dorzucić do tego mięsko lub tofu/kiełbaski sojowe, żeby danie stało się bardziej odżywczym posiłkiem !/
-duża(najlepiej długa!) cukinia
-marchewka (j.w.)
-pomidory
-cebulka
-salsa meksykańska
-przyprawy pikantne (np. chilli, papryka wędzona, pieprz cayenne) cayenne 

Cebulkę podsmażamy na patelni. Cukinię i marchewkę obieramy w wstęgi - najlepiej użyć do tego zwykłej obieraczki. Dorzucamy na patelnię i przyprawiamy. Kiedy całość nieco zmięknie dodajemy skrojonych pomidorków. Dalej smażymy. Pod koniec dodajemy salsy i wszystko mieszamy. Następnie przekładamy na talerz i zajadamy! :) 
W swojej wersji dodałam tofu. :) 
Smacznego! :) 


26 komentarzy:

  1. Takiego spaghetti jeszcze nie jadłam. Super propozycja :) Bardzo apetyczna. Nie zawsze mam ochotę na pikantniejsze smaki, ale czasem takie meksykańskie klimaty warto wprowadzić do menu dla urozmaicenia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :D
      Ja pikantne bardzo lubię. :D

      Usuń
  2. Świetnie wyglada :) Super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze! Możliwe, że niedługo zrobię :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować, ale z pulpą pomidorową zamiast salsy, bo nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być i tak! :D Ja wzięłam salsę, bo jest bardziej pikantna. :D

      Usuń
  5. Przepis ciekawy, a danie wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad wyglądem będę musiała jeszcze popracować, ale smakowo - jest super. ;)

      Usuń
  6. Uwiebiam spaghettii z cukinii!Musze je zrobic jak wrócę z wakacji :D Bo bardzo dawno nie jadłam!Ale na pewno dodałabym tofu i curry,bo teraz wszędzie je dodaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z cukinii jest super, ale jak jest jeszcze z marchewki to już zupełna pyyyycha! :DDD

      Usuń
  7. No nareszcie coś vegan! Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach właśnie! Miała tam być dedykacja specjalnie dla Ciebie. :DDD

      Usuń
  8. Mój przyjaciel ostatnio przebąkiwał, że chciałby zrobić spaghetti warzywne, bezmakaronowe, więc wyślę mi link :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O mniam! A najlepiej jeść prosto z patelni ^-^
    U nas na insta spaghetti na słodko ale Twoja wersja z cukinią też jest zacna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam z tej patelni, ale było tak piekielnie gorące (i do tego ostre! :D), że nie dało rady. :D

      Usuń
  10. Wygląda świetnie. Czasami jadam wege spaghetti :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to najlepszy sposób na wykorzystanie resztek w lodówce. :D

      Usuń
  11. Szybkie, zdrowe i pyszne jedzenie, czegóż chcieć więcej. ;) Akurat mamy tofu z bazylią z lidla więc pasowałoby idealnie. :) Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! :D Takie misz-masze potrafią stworzyć super całość. :)
      Poozdrawiam również! :)

      Usuń
  12. O matko! Ale bym jadła takie spaghetti! Wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń