niedziela, 14 sierpnia 2016

#78 Milzu! - płatki żytnie z miodem bio









Dzień doberek!  
Jak się macie? :) Zostało niewiele ponad 2 tygodnie wakacji, także mam zamiar zwiększyć obroty i maksymalnie wykorzystać czas zanim wrócę do szkoły i rozpocznę rok w innej klasie (witaj rozszerzona matematyko! <3), gdzie już pewnie będą trąbić o tym, że to druga klasa, matura na widoku i tak dalej. :D 

W piątek przygotowałam dla siebie nowy plan treningowy, rozpiskę diety i tabelkę do kontroli postępów i innych podsumowań. ;) 

A dziś? Dziś recenzja! :)

PS.Miałam okropne problemy, żeby ogarnąć wygląd tej recenzji. T.T Nie wiem, czy u Was będzie się ładnie wyświetlała - także, z góry, przepraszam!
Pierwszy raz będę tu chyba recenzować płatki śniadaniowe. Dlaczego? Tego typu produkty lądują w mojej szafce bardzo, ale to bardzo rzadko. Tę paczkę zauważyłam przez przypadek w sklepie na osiedlu. Ładne opakowanie, a do tego kartonowe (!), przyciągająca "zdrowotność".  Skład i makroskładniki też nie najgorsze. Nowość? A do tego doszedł fakt, że naprawdę daawno nie jadłam płatków.
Po otwarciu pudełka do nosa dociera przyjemny, lekko słodki zapach. Kółeczek jest naprawdę sporo, głównie dlatego, że każde z nich jest
dosyć małe i lekkie. Świetnie chrupią! Co dla mnie <chrupacza> jest ogromnym plusem! :D W smaku, tak jak i w zapachu, są  słodkie - ale nie za bardzo, ani za mało - w sam raz. 
mąka(mąka żytnia* 62%, mąka owsiana* 16%), syrop cukrowy*, cukier*, miód* 1,2%, sól morska. *składniki pochodzące z kontrolowanych upraw ekologicznych
Płatki przyjemne. Jedyny minus jest tak, że zamiast dodawać trzech różnych słodzideł - wystarczyłoby dać więcej jednego z nich- miodu. Myślę jednak, że mimo wszystko kupię je jeszcze raz, lub wypróbuję inne smaki, które zaczynają pojawiać się w sklepach. :)



16 komentarzy:

  1. Recenzja super :) Płatki mają urocze opakowanie:)

    Poradzisz sobie w szkole :) Jesteśsuper zorganizowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład wskazuje na pyszny smak - bardzo lubię płatki na sucho i takie też z pewnością by mi smakowały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płatki jem bardzo rzadko, ale te faktycznie - na sucho super. :)

      Usuń
  3. Jak dobrze być studentem i mieć jeszcze dodatkowy miesiąc :P Ale będzie dobrze.
    Płatki wyglądają uroczo z opakowania i z wyglądu kółeczek. Podobają nam się użyte mąki ale szkoda, że poszaleli z cukrami, mimo to spróbowałybyśmy :P Też bardzo lubimy płatki w kartonikach i również jedne aktualnie jadamy na śniadanko potreningowe :) Pewnie niebawem ukażą się na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 2 lata też będę mieć taki dodatkowy miesiąc! :DDD
      Tych cukrów może nie jest aż tyle, ale zdecydowanie lepiej by się sprawdził sam miód. :/
      Czekam! :D

      Usuń
  4. Nic mi nie mów o matmie :/ Chcę Twój talent matematyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent to nie jest. :D Po prostu matematykę bardzo lubię i szybko wchodzi mi na stałe do głowy to, co jest na lekcjach. Do tego dochodzi fakt, że w szkołach trafiam na naprawdę świetne matematyczki. ;)

      Usuń
  5. Dla mnie taka recenzja jest fajna,krótka ale szczegółowa :)
    Ale o matematyce nic mi nie mów XD I nie przpominaj,że 2 tygodnie wakacji,kiedy ja dopiero w czwartek na wakacje jade XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i fajnie tak! :D Kiedy inni już mają stres przed szkołą to Ty sobie wypoczywasz na wakacjach. :D

      Usuń
  6. Ostatnio wszystko, co żytnie bardzo do mnie przemawia! Od dzieciństwa uwielbiam płatki z midkiem, więc z chęcią do mleczka (zwykłego lub roślinnego) bym ich używała. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, jak znajdziesz na półkach! :)))
      :***

      Usuń
  7. Płatków śniadaniowych akurat nie jadam. Po prostu ich nie lubię. Zdecydowanie wolę owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je jem naprawdę rzadko. ;) Wyjątkowo taka odskocznia. :)

      Usuń
  8. Myślę, że producenci nie stawiają na sam miód, ponieważ cukier niestety jest o wiele tańszy... :(
    /foxydiet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie spooro w tym prawdy, jednak za dość sporą cenę jak na płatki - jako konsument wymagałoby się czegoś więcej. ;/

      Usuń