niedziela, 31 lipca 2016

#75 Activlab- Protein Snack : orzechowo-owsiana przekąska z nutą papryki


Z moocnym poślizgiem (przepraszam!) dodaję notkę, która miała pojawić się w tygodniu. 
Wczoraj wróciłam z koszykarskiego obozu, dlatego tak tu i u Was zniknęłam. Ale, ale! Już wróciłam, naładowana pozytywną energią! Zdążyłam się też w końcu wyspać! :)) Ale o obozie też już niedługo! 
Tymczasem, zapraszam na recenzję! (produktu, którego próbowałam, chyba, ponad pół roku temu)


Zacznę od zapachu, przede wszystkim czuć tu… płatki owsiane, nic niezwykłego, szkoda, że woń orzechów się nie przebija. Batonik ogólnie wygląd tak zwyczajnie, ale fajnie, że widać tu sporo orzechów.

Orzeszki… Jak dla mnie są lekko stęchłe, lekko miękkie i nawet mało chrupią. Ledwo czuć, że są to w ogóle orzechy. Całość złączona jest <kij wie czym> /tak to sobie zanotowałam.../. Język lekko i  przyjemnie jednak szczypie przez dodatek papryki i to, w smaku jedyny pozytyw.
Ogólnie. Hmm, kolejny raz tego nie kupię, papryka uratowała całość przed wypluciem. Ciekawy dodatek. Ale tak… to lipa, jako orzeszkożerca od orzechów wymagam smaku orzechów, a nie nie wiadomo czego. Ale, żeby tak się nie czepiać aż tak : + też za sporą liczbę orzechów, które według składu  są  powinny być prażone i za sporą ilość błonnika. Więcej nie kupię.

 orzechy arachidowe prażone 70%, oligofruktoza, płatki owsiane 10%, maltodekstryna, oleje roślinne (palmowy, olej z ziarna shea), hydrolizat białka drobiowego, substancje utrzymujące wilgoć sorbitole i glicerol, papryka czerwona w proszku 0,8% (słodka, ostra), sól, emulgator: lecytyny (z soi), regulator kwasowości kwas cytrynowy.

W porcji 50 g : kcal 255,5 ; tłuszcz 17,5g ; węglowodany 10g ; białko 10g ; błonnik 9g 

21 komentarzy:

  1. Skład mnie nie zachęca i widzę, że smak także nie przypadł by mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie lipa z tym batonem.; / Nie poleciłabym nikomu. ;/

      Usuń
  2. No w końcu jesteś - tęskniłam :) Mam nadzieję, że obóz udany :)

    A baton... już skład nie zachęca ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udany bardzo! :))))
      <3

      Wiesz co? Tak szczerze, to ja nawet nie pamiętam, jak to się stało, że go kupiłam. xd

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę i czekam na relację ;)

      Opakowanie Ciebie zachęciło :D

      Usuń
    3. Ślicznie tutaj :) Zmiany na PLUS ;)

      Usuń
    4. Dziękuję! :**
      Chociaż myślę, że będę jeszcze coś zmieniać, ale już bez "zamykania" , nawet chwilowego, bloga. ;)
      Ja się muszę jeszcze przyzwyczaić do tego wyglądu, lub coś zmienić. Mam wrażenie, że jeszcze coś mi nie pasuje. :D

      Usuń
    5. Według mnie już jest ślicznie ale jeśli planujesz jeszcze jakieś zmiany, masz pomysły to jak najbardziej :) Na pewno znajdziesz idealny układ dla siebie :)

      Usuń
    6. Dziękuję raz jeszcze! <3

      Usuń
  3. Ale słabo wypadł :/ E tam jakiś lipny baton! Lepiej dawaj notkę z obozu :D Znając Ciebie to w miejscu było trudno Ci wysiedzieć i rozniosłaś go na cztery strony świata xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notka będzie, będzie! :)))
      Powiem Wam, że rodzice, gdy mnie zobaczyli, to powiedzieli, że w życiu nie widzieli mnie tak zmęczonej. :DDD Że ja to nie do "zajechania", a obóz był naprawdę mega. :DDDDD

      Usuń
  4. Bez sensu baton :/ Ale dobrze,że wróciłaś szczęśliwa z obozu ;) Bo życie to nie tylko internet :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to on nawet kiepsko wygląda :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie moje smaki i nie mój produkt, za to górę szablonu bloga masz cudną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      A batonik faktycznie… nie nie poleciłabym raczej nikomu. :D

      Usuń
  7. Ten batonik, to chyba niewypał ! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń