niedziela, 19 czerwca 2016

#69 Truskawkowy mug cake

Wróciłam! :)) Niedługo zrobię /w jednym poście /podsumowanie roku szkolnego, co się działo, jak wyglądał pierwszy rok w liceum, a w innym wakacyjne plany, o organizacji i tak dalej. Ruszamy z kopyta, o! :) 
_______________
Sezon na truskawki w pełni! :) Trzeba korzystać, póki są takie pyszne. Także dzisiaj - kolejny pyszny, ekspresowy przepis. :) 


-1 żółtko
-2 białka
-20g otrębów żytnich
-15g płatków jaglanych
- 3-4 truskawki
-1/3 łyżeczki proszku do pieczenia/sody
+masło orzechowe! :)


Żółtko i białka mieszamy w kubeczku, dodajemy skrojone truskawki, które dokładnie zgniatamy lub miksujemy z masą jajeczną. Dodajemy resztę składników, dokładnie mieszamy. Wstawiamy do mikrofalówki na około 5,5minuty (zależy od mocy)
Smacznego! :))

20 komentarzy:

  1. No wreszcie :D Czekamy na posta podsumowującego i zajadamy się przez ekran Twoim ciastem z kubeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda - muszę w końcu takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na podsumowanie! Mma nadzieję, że Ci się bardziej powodziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście udało się szkolne cele osiągnąć, ale Natalko, Ty też główkę do góry, proszę! :D

      Usuń
  4. Uwielbiam twoje mugcake'i,ten też jst super,szkoda,że nie mam już płatków żytnich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam. :D Inna mąka/płatki/otręby też się sprawdzą. :D
      Dziękuję! :D

      Usuń
  5. Witaj z powrotem :) Oj taki mugcake to coś zdecydowanie dla mnie. Truskawkowy - najlepszy. Mam na niego smaka. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak fajnie, ze wróciłaś.. tęskniłam i to bardzo ♥ Już nie mogę doczekać się postu o którym wspomniałaś.. oj będzie ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że już jesteś :) Przepis bardzo mi się podoba, takie smaki trafiają w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal jestem przed moimi mug cake'ami z proszku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając smak moich własnych ciach, tych gotowców nie tknę. :DDD

      Usuń
  9. O mniam <3 domowe mugcake'i z MASŁEM ORZECHOWYM wymiatają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło orzechowe to podstawa! :DDDD

      Usuń