wtorek, 23 lutego 2016

#49 Przegląd marek sportowych część 1

                             
Kolejna seria, w której będę prezentować Wam marki odzieżowe/strony, które w swojej ofercie mają naprawdę fajne ubrania itp. przeznaczone dla aktywnych osób. :) Część z nich testowałam sama, a część sprawdzę w przyszłości.
_______________________
Jeszcze tak szybciutko, co u mnie! :) Wygrałyśmy grupę! Za tydzień w środę gramy w finale powiatowym. Do tego, dokładnie wczoraj minęły 4 lata odkąd wraz z trzema innmi dziewczynami ze wczorajszego składu zdobyłyśmy mistrzostwo powiatu, tyle że dla szkół podstawowych. Ach! Dziś idę z pendrive'm, żeby zgrać filmik jednego z naszych meczy. Za jakieś 2 tygodnie, po finałach szykuje się też post opisujący jakieś tam, załóżmy, sukcesy, turnieje, treningi, ogólnie wszystko to, co dotyczy mnie i koszykówki. :)
Powiem Wam jeszcze, że ostatnio mogę naprawdę przenosić góry. :) Humor idealny, nawet bardziej niż zwykle (o ile to możliwe?!). Ach no! Miłego dnia! Dzisiaj czeka mnie kolejny sparing, o tak! Tęskniłam za tym, o wiele mocniej nastawionym na koszykówkę, czasem. :)))
_______________________
   
 Polska marka stworzona w 2012 roku przez sportowców dla… sportowców! A kto, bardziej niż oni będzie znać potrzeby/komfort osoby ćwiczącej? U podstaw budowy ich firmy leżały: świetna jakość oraz produkcja w Polsce. W 2013 roku zadebiutowali również za granicą (m.in. Wielkiej Brytanii, Rosji, Norwegii), ich odzież pięknie zdobi oznaczenie ,,Made in Poland". Trecową odzież możemy kupić stacjonarnie i online. W swojej ofercie mają przede wszystkim ubrania, znajdziemy jednak w niej też torby, saszetki, plecaki, czy portfele. Ceny? Ceny są… różne. Nie jest najtaniej, ale też i nie najdrożej, ale dla jakości… warto. :) Z czystym sumieniem mogę Trec;a polecić, ćwiczy się bardzo wygodnie, nic nie krępuje ruchów, a ładnie się dopasowuje. :) 
Poza tym, Trec wie, jak dotrzeć do ludzi. Współpracuje z wieloma popularnymi osobami związanymi ze sportem, które możecie znać ze wszelkich mediów społecznościowych, m.in.: Michał Karmowski, Majewski Trenuje, Anna Karcz (blondegirlfit), Deynn. 
Oprócz działu odzieżowego, TREC NUTRITION zajmuje się przede wszystkim sprzedażą odżywek, suplementów.
Czyli odzież sportowa/treningowa dla pań. Ogromny wybór, mnóstwo ciekawych, niecodziennych dosyć wzorów. Legginsy, topy, kurtki, koszulki, spodnie. Uwierzcie mi, że chciałoby się wykupić połowę sklepu. :) Jeszcze nie zdążyłam stąd nic zamówić, ale zdecydowanie przymierzam się do zakupu. :) 


Przede wszystkim, chciałabym zacząć od tego, że to niesamowite obserwować jak z raczkującej marki  Gym Hero stało się bardzo popularne, ciągły rozwój, zyskiwanie na popularności, a to wszystko dzięki nieustannej pracy i ogromu serca włożonego w to, co się robi. Wydaje mi się, że dzięki temu, co oferuje Gym Hero mnóstwo kobietek zmotywowało się do postawienia pierwszego kroku na siłowni. Siłownia nie jest tylko dla facetów - o tak! I cieszę się, że coraz więcej pań tak uważa. Dobrze, wracając do tematu. Marka w sprzedaży ma mnóstwo, świetnych, wygodnych(!) legginsów i topów do kompletu, genialne kubki, shakery z motywacyjnymi tekstami i wiele innych…, bo stale poszerzają swoją ofertę i wprowadzają nowe produkty! Przykład? Jakiś czas temu włączyli do sprzedaży kosmetyki! Bomba! Ze swojego zamówienia jestem niezwykle zadowolona, do tego - za maleńkie opóźnienie (które doskonale rozumiałam, więc się nie burzyłam - obserwując ich profil na facebook'u, wiedziałam, że mają mnóstwo pracy, a dodatkowo byli w trakcie przenoszenia się do własnego "biura", bo wcześniej wszystkie produkty były poustawiane w ich własnym mieszkanku) dostałam kilka gratisików. Niby nic, ale gest świetny! :) Na ich stronie, oprócz sklepu, możemy znaleźć też np. zakładkę z świetnymi przepisami. 

Jest to ostatnia na dziś opisywana marka, którą odnalazłam stosunkowo niedawno (dzięki Ani Karcz - blondegirlfit) i mam już upatrzone ubrania do zamówienia. Oferta przygotowana jest przede wszystkim dla kobiet, jednak mężczyźni znajdą również coś dla siebie. Bluzy, legginsy, tank topy, przeurocza biżuteria z motywami ciężarów (np.hantelki, czy kettlebella). Ubrania… motywują! Także drogie Panie - wstajemy i robimy przysiady! Raz, dwa! 

39 komentarzy:

  1. Świetny przegląd! Ja od dawna patrze z rozmarzonym wzrokiem na rzeczy od Gym hero... świetne wzory i kolory. Do tego mam tam wypatrzony genialny kubek na kawę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! :D
      Ja polowałam cały czas na kubek ,,Nie jesteś stworzona do przegrywania mała", ale zawsze kiedy akurat miałam zamawiać to był niedostępny. :D Także trafił do mnie też taki powyginany, ale z napisem ,,Nigdy się nie poddawaj".
      Tak, czy siak, GH robi świetną robotę, a niedługo mają wchodzić kolejne nowości... :D

      Usuń
  2. Z Treka to słyszałam tylko o odzywkach.A z ubrań to bardzo podobają mi sie z cardio bunny i gum hero,a o tej ostatniej firmie nie słyszałam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę starała się Was zaskakiwać jakimiś odkryciami itd. :D

      Usuń
  3. Gratuluję :) Nawet nie wiesz jak się cieszę ♥ Życzę Ci dalszych sukcesów i jeszcze większych osiągnięć - jesteś wielka ;)
    Jeśli chodzi o markowe ciuchy to nie moja bajka - ja to ubieram się na ryneczku lub zwykłych prywatnych sklepach, ale pomysł na cykl ciekawy ;)

    U mnie dzisiaj pochmurno, deszczowo i chłodno ale to i tak nie przeszkodziło mi w tym by wsiąść na rower :D Teraz tylko czekamy na wiosnę i to nie tylko tę kalendarzową :)

    I dziękuję skarbie za Twoją wspaniałomyślność i pamięć ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziękuję! <3 <3
      Tych ryneczkowych nie mam tu jak opisać, bo w każdym mieście inaczej. :(

      Ja niedawno wróciłam ze szkoły i zaraz śmigam na sparing. ;) A pogoda… hmm, raz słońce, raz deszcz. :D

      <3 <3

      Usuń
    2. Nawet nie każę Ci tego robić :)Ja ubieram się tam gdzie taniej bo i tak ciuchów nie zdzieram tak jak moja siostra - na długo je mam :)

      U Ciebie przynajmniej jest słońce ;)

      Usuń
    3. U mnie często te sportowe ubrania są bardzo eksploatowane, więc czasem jednak wolę wydać troszkę więcej niż kilka razy kupować. ;/ Wszystko przez to, że podczas gry w kosza daję z siebie 110%, więc zdarza się lądować na ziemi i zdzierać kolana. ;>

      Usuń
  4. Nie znam tych firm ale zapoznam się z asortymentem :) Jeśli chodzi o ubrania to sportowe najbardziej lubie kupować, szkoda tylko że rzadko ich używam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się to i to, tylko czasem… szkoda mi zakładać, by nie pobrudzić czy coś.XD

      Usuń
  5. ech fajny przegląd, tak dokładnie opisane, ale szczerze :) Nie stać mnie, ale to może lepiej bo uzależniłabym się i rzeczy bym z domu wynosiła by mieć coraz więcej i więcej :D Wstyd przyznać, ale nie znam żadnej z tych firm... znaczy do teraz, dzięki Tobie wstępnie mam pojęcie :D Ale w sumie nic nie trenuje! Więc na co mi :)

    Ach gratuluje ty zdolniacho i nasza sportsmenko! Hahaha dumo nasza :D Oby więcej takich radości i wygranych! Dawajcie czadu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah! ;) Ja czasem muszę jednak kupić coś dobrego jakościowo, bo inaczej szybko się to zepsuje. ;/

      Dziękuję! <3 <3 <3

      Usuń
    2. Nie przejmuj się, gdybym miała forsę latałabym jak szalona :D

      Usuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów!
    Uwielbiam nowe sportowe ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przyda się!
      Ja tak samo!

      Usuń
  7. Paczę i niczego nie kojarzę. Moda i ubrania to nie moja bajka, a moda i ubrania sportowe to już podwójnie nie moja bajka.

    Gratuluję wygranej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moda to też nie moja bajka… no dobra, pomijając te ubrania sportowe, je mogłabym wybierać i wybierać. :D

      Dziękuję!!! :***

      Usuń
  8. Wiedziałyśmy, że dasz (dacie) radę z Tobą oczywiście na czele :D
    Czujemy pandzim noskiem, że będą sukcesy i ekscesy xD
    Co do marek to nawet o nich nie słyszałyśmy! To są super informacje :)
    Króliczek jest najlepszy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Pandy kochane! Dziękuję! <3 <3

      Usuń
  9. Trec, hmmm, od razu kojarzy mi się tylko z pakernią. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :D
    Mi się marzą jedne legginsy z cardio bunny :D a z gymhero jestem w posiadaniu jednej pary :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio tyle tych legginsów mam, że muszę przystopować. :D
      Dziękuję! :D

      Usuń
  11. Poza Trec'em zdecydowanie znam i uwielbiam te marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trec jest bardzo fajny! No i genialny jakościowo! :D

      Usuń
  12. strasznie ci dziękuję za linki! ne znałam tych stron i nie wiedziałam, że takie świetne rzeczy można dostać! gymhero i cardiobunny dodałam do zakładek i na pewno sprawię sobie od nich jakiś prezent na urodziny w kwietniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gym Hero i Cardio Bunny mają śliczne wzory, jestem w nich zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja bardzo lubię kupować sportowe rzeczy w H&M :) Mam już 3 topiki i legginsy i baaaardzo jestem zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię ubrania z H&M. :D O nich też pewnie kiedyś będzie. :)
      Szczególnie uwielbiam bluzki termoaktywne od nich. :D Genialne są. :D A top mam chyba już 3 rok lub 4 rok i trzyma się genialnie. :D

      Usuń
  15. Dobry pomysł na posty. Interesuje się modą, ale tych form nie zjadłam. Nic dziwnego w sumie.
    Jak można grać w koszykówkę... Cóż, dla historia nienawiści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah. :D U mnie z modą kiepsko. :D Oprócz sportowych rzeczy. :D
      Jak można nie grać w koszykówkę? :D Hah. :D

      Usuń
  16. Gratuluję wyjścia z grupy :) Sama dwa lata trenowałam koszykówkę, później chodziłam na sksy i doskonale pamiętam smak pierwszego zwycięstwa :)
    Nie znałam jedynie ostatniej marki, natomiast pozostałe doskonale kojarzę i często nie mogę się napatrzeć na ich ubrania :) Gdybym tylko mogła, zapełniłabym nimi całą szafę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Gdybym tylko mogła - zrobiłabym to samo. :D

      Usuń
  17. Muszę kupić sobie jakies fajne ubrania do ćwiczeń :D W H&M widziałam całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! H&M ma bardzo fajne ubrania sportowe w swojej ofercie. :)))

      Usuń
  18. Zakochałam się w Cardio Bunny :)

    OdpowiedzUsuń