piątek, 29 stycznia 2016

#43 Fasolowe brownie

Dzieeeń dobry! :D Oficjalnie rozpoczynam ferie! Nieoficjalnie rozpoczęłam je już w środę, kiedy byłam zwolniona z trzech ostatnich lekcji by wyrobić się na Bal młodego sportowca - już ostatni dla mnie i dziewczyn z mojego rocznika. :( Tak, czy inaczej - impreza bardzo fajna, najpierw uroczysta "gala", a potem kilka godzin tańczenia. Wczoraj dzień minął też zaskakująco szybko, mega mega power mi się włączył, kupa pozytywnej siły na siłowni, wróciłam do domu i zabrałam się za pichcenie. :) Wrzucam Wam wynik wczorajszego pichcenia, czyli przepis, chociaż podejrzewam, że sporo osób już go zna /ja jednak chciałabym tu mieć go na blogu w przejrzystej formie/ i zaraz uciekam przygotować obiad, a potem na sparing! :D Tak, zdecydowanie mi tego potrzeba. :)) 
A! Jeszcze zapomnę! W poniedziałek, jak mi się uda, wrzucę post, jak nie - to dopiero w czwartek/piątek, bo wyjeżdżam na koncert ulubionego zespołu do Łodzi. :) Także czasu na komentowanie/pisanie może nie być. ;)
Przypominam też o:
#snapchat - gibeek
#instagram - onabarcelona
____________________________
Składniki : 
- 4 białka
- 1 żółtko
- 2 dojrzałe banany
- kakao
- miarka odżywki białkowej
- puszka fasoli
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia

Przepis : 
Zmiksuj razem : banany, odżywkę białkową, żółtka, kakao, puszkę fasoli (odlej zalewę) i dodaj proszek do pieczenia. Białka ubij na sztywną masę. Rozgrzej piekarnik do 180 stopni. Białka połącz z fasolową masą i delikatnie /ale dokładnie!/ wymieszaj. Wylej całość do foremki i piecz około 25 minut. (dużo zależy od foremki jakiej użyjecie, więc trzeba pilnować) Pozostaw całość do wystygnięcia.

Świetna opcja na śniadanie! :) Pół ciacha do tego masło orzechowe + owoce + np.serek wiejski-> Pycha!

+Całe ciasto bez dodatków ma około :
52 g białka
76 g węglowodanów
8 g tłuszczu
^631 kcal

Smacznego!
PS.Ciacho jest przeeepyszne!

66 komentarzy:

  1. Na pewno było pyszne, fasola w wypiekach sprawdza się świetnie :)
    Udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie pyszne! :D
      Dziękuję! <3

      Usuń
  2. jadłam brownie z fasoli i się nie polubiliśmy :< Ale na Twój bym się skusiła :) Za to pasztet z fasoli bardzo lubię :D I placki też :) Co do wolnego, ale sie zgrałyśmy, ja wszystko pozdawałam wcześniej i wracam właśnie do domu, siedzę w pociągu :)

    koncertu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje by Ci zasmakowało, no ja Ci mówię! :D Tym bardziej, że wyszło o wieeele bardziej udane niż, kiedy robiłam pierwszy raz - czuć było fasolę i w ogóle lipa. :D A tu? Baaajeeera! :D Samo surowe ciasto było już tak dobre, że kurka, rurka!
      Szpilko! Udaaanego wypoczynku! W gronie najbliższych - nie ma chyba nic lepszego! :D <3

      Usuń
    2. Jesteś kochana, tak dziękuję :* :) Ja też życzę Ci tego co najlepsze... z okazji braku okazji :D <3

      Hahaha skoro tak mówisz, zamawiam ciacho na wynos! :D I to podwójną porcję :D

      Usuń
    3. Brak okazji to najlepsza okazja! <3

      Ok! :D

      Usuń
    4. robiłam dzisiaj na śniadanie fasolowe ciasto i wymiękłam xDD Płakać mi się chciało bo nie lubię wyrzucać jedzenia, i nawet ulubionych serkiem zalałam, ale nie zjadłam. Psom dałam. Dziwne bo fasole kocham i często jem samą z puszki, ale to ciasto mnie przerosło. Ale na insta ładne zdjęcie dodam xDD

      Usuń
    5. Wiesz Szpilko, mi, jak po raz pierwszy robiłam ciasto fasolowe - nie wyszło jakieś super. Tu - jak poczęstowałam rodziców, uważali, że jest świetne, gdybym nie powiedziała im o fasoli, nawet by się nie domyślili.
      Nie zrażaj się, zrób kiedy drugie podejście. :D Może kwestia "dojrzałości" bananów?

      Usuń
  3. O kurczę! A ja właśnie mam taką ochotę na brownie, że mam zamiar jutro zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za mną właśnie tak chodziło, chodziło, aż wychodziło. :D Dodatkowo skłonił mnie fakt, że jeszcze spooro jajek wiejskich miałam, a w przyszłym tygodniu mama chyba przywiezie od znajomej ojca kolejne + sporo bananów, mocno dojrzałych -> trzeba było działać, bo nie lubię niczego marnować. :D

      Usuń
  4. Of dawna chodzi za mna brownie fasolowe! :D Ale mozna czyms zastapic odzywke bialowa? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną właśnie dłuuugo chodziło. :D
      Jaaasne, że można, odżywka tu w postaci dodatku, który podkręca świetnie smak. Dodaj trochę mąki/więcej kakao + ewentualnie trochę słodzidła jakiegoś. :) Albooo! Kawałeczki gorzkiej czekolady/ orzeszki itp. :)))

      Usuń
  5. No moje (wegańskie) właśnie się piecze :D

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Idzie się w takim ciachu zakochać. :D

      Usuń
  7. też robiłam:) do tej pory nie mogę się nadziwić, ze może powstać takie cudo z fasoli! Ps strasznie lubię tę twoją pozytywną energię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest to nie do ogarnięcia, że takie cuda się dzieją. :D
      Jeju! Dziękuję! <3

      Usuń
  8. Ja też chcę ferie! :< Muszę jeszcze do 15 lutego się męczyć...
    Brownie z fasoli kusi, bo z awokado bardzo mi nie smakowało :( Może z tym się polubię? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uch, ja się tak będę męczyła za rok, no ale póki co - cieszę się, że w końcu te ferie mam. :>
      Z tym ciachem -> jeśli nie robiłaś, to wydaje mi się, że bardzo się polubisz. Jest świetne, serio. :) Nie ma/nie powinno być posmaku fasoli, gdzie np. posmaku awokado ciężko się pozbyć. ;)

      Usuń
  9. Zrobię! :) Dużo białeczka i jeszcze kakao- uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie robiłam ale jestem ciekawa smaku :)

    Mam nadzieję, ze odpoczniesz w ferie - oby były udane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! To musisz wypróbować. :) W wersji wegańskiej też się da, gdybyś chciała pominąć jajka! :D
      Dziękuję! :))) :*

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. W ferie mam już zamówienie na kolejne takie, więc zapraszam. :D

      Usuń
    2. ale ja wiesz jem za 10 :D:D:D

      Usuń
    3. Hah! :D Będę pamiętać! :D

      Usuń
  12. Kocham brownie, jadłam też fasolowe, coś wspaniałego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny rozkład makroskładników, co pewnie w dużej mierze jest zasługą fasoli :) Niestety nigdy tego ciasta nie robiłam, ponieważ moje umiejętności w kwestii pieczenia pozostawiają wiele do życzenia. Mam jednak nadzieję, że w końcu się przełamię i spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam. :D Tu wielu umiejętności nie trzeba. :D Trzymam kciuki! :D

      Usuń
  14. Szczerze to bałabym się to zjeść, bo jakoś brownie i fasola mi się w głowie nie łączą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz… dla wielu osób; ,, fasola? w cieście? - absurd!" … Dopóki nie spróbują. :D

      Usuń
  15. Uwielbiam ciacha z fasoli, a brownie szczególnie! *.*
    Udanych ferii kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Na nasze fasolowe ciacho moczą się dwie miski strączków ;) Kiedyś robiłyśmy taki z fasolą z puszki i również był smaczny ale według nas miła nieco inny smak a że gotujemy strąki i mrozimy na zapas to zawsze mamy z czego takie ciacho przygotować ;) Nasze też będzie z odżywką białkową :D
    Udanych ferii i super koncertu! Rozładuj swoją energię bo kiedyś rozniesiesz siłownie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadooomo, własne zapasy najlepsze. :D
      Będzie przepis? :D

      Hahah. :DDD Dziękuuuję! :D
      PS.Moje źródło energii coś niewyczerpane od 17 lat… :D

      Usuń
  17. nie słyszałam o takim ciescie

    OdpowiedzUsuń
  18. Też muszę spróbować zrobić :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypomniałaś mi, że miałam zrobić kiedyś takie ciasto. Dzięki.
    Ty zaczynasz ferie, a mi się kończą. ;c Nigdy o takim balu nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rób, rób! :D
      Bal to taka tradycja w moim mieście od iluś tam lat, nie pamiętam ilu, ale ten miał jakąś okrągłą liczbę. :D Fajna sprawa takie "uhonorowanie" tego, że reprezentujemy miasto. ;)

      Usuń
  20. Za dużo białka w jednej porcji. :D
    Dobry posiłek po treningu, chociaż fasolę dołączyłbym w daniu po treningu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo białka? :D Dla mnie całe ciacho x2 i dopiero wtedy mogłabym zaspokoić mniej więcej ilość białka jaką przyjmuję dziennie. :D

      Usuń
    2. Tak czy inaczej nie zaleca się przyjąć więcej niż 50 gramów w porcji. Wiadomo, że dla osoby ćwiczącej ilość białka wzrasta, ale nie ma co przesadzać, jeżeli nie jest się zawodowym kulturystą czy sportowcem. Ja jem 4-5 posiłków na dzień i w każdym staram się zjadać przynajmniej 20 gramów białka. Teraz planuję kupić sobie białko w proszku, które pomoże mi odbudować formę. :)

      Usuń
    3. Całe ciacho ma około 52 gramów. ;) Z niego porcji mogą być 2, albo 4, jak kto woli, więc aż tak dużo nie wpada. Dodatek odżywki białkowej trochę tu podniósł wartości, ale akurat mi to było "na rękę". ;)

      Usuń
  21. Brownie uwielbiam! Często eksperymentuje ze składnikami, ale lubię je wszystkie :) fasolowe także

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eksperymenty takie często są mega zaskakujące. :D

      Usuń
  22. Jestem ciekawa smaku, mi też się kończą ferie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w takim razie. :D
      Ja akurat ferie zaczynam. :)

      Usuń
  23. Legal Cakes ze zdrowym brownie pokazało mi, że nie musi być ono zarąbiście słodkie. Oczywiście nie jest tak dobre jak nafaszerowane cukrem (co ty kryć?), ale do obrzydliwości mu daleko. Tam było i kakao, były i banany. Już wtedy stało się mokre. Ananas na bank by to popsuł*... znów zmyliłaś główną fotką ;)

    *a szkoda, bo idealnie współpracuje z białkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz co… Hm, ja za ciastami nie przepadam, ale to podbiło moje serce, a wszystkie kejki mają z tym problem, więc rzadko kiedy je jem. :D
      Ananas to dla mnie hit ostatniego tygodnia, nigdy za nim nie przepadałam, często zostawiałam w sałatce owocowej, ostatnio dopiero "przetrawiłam" i też jadłam, ale w ubiegłym tygodniu też po raz pierwszy (?) kupiłam z mamą świeżego ananasa (2 krążki zapakowane na spróbowanie) i… przepadłam, zupełnie. :D Tata następnego dnia przywiózł mi calutkiego, świeżego. :D

      Usuń
  24. Trzeba przyznać, że wyszło naprawdę kusząco! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. fasolove love <3 uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. <3 Ale zdecydowanie nie tak, jak Twoje dzieła. :D

      Usuń
  27. tyle czytałam o tej ciasteczkowej fasoli, że w końcu muszę to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! :D Zrobienie takiego ciacha to najlepszy wybór. :D

      Usuń