niedziela, 29 listopada 2015

#31 Kalendarz adwentowy z zadaniami

Święta, święta! Zbliżają się ogrooomnymi krokami, prawda? Dziś… mam dla Was nietypowy post, ponieważ… będzie to grafika - kalendarz adwentowy z zadaniami! Grudzień to dla mnie bardzo wyjątkowy miesiąc, wszystko jest takie bardziej… magiczne? Wspaniałe, niepowtarzalne. Ci, co mnie znają, wiedzą, że na punkcie świąt jestem nieco pokręcona, ale do rzeczy! Czy nie jest to idealna pora na wprowadzenie do swojego życia pewnych zmian? Szczególnie teraz, gdy wkoło tyle zła, cierpienia, które ludzie sami sobie zadają. Jak ma być dobrze, skoro sami nie potrafimy być dla siebie dobrzy? Wypełniając zadania z kalendarza dołożymy swoją malutką cegiełkę do mostu, który mógłby prowadzić nas tam, gdzie tyle zła nie ma.

Zasady są proste: 
Nie musicie wypełniać każdego zadania, nie robicie tego na wyścigi, zawody. Jedyną nagrodą powinna być Wasza satysfakcja, że udało się zrobić coś dobrego. Nie są to trudne zadania, wręcz przeciwnie! Niektóre są banalnie proste, tylko po prostu my zapominamy o ich 'łatwości'.
Co jeszcze mogę dodać… Kolejność również może być wybrana przez Was.
Powodzenia!



______
Na komentarze pod ostatnim postem postaram się odpowiedzieć, gdy tylko znajdę wolną chwilkę. Tak samo z pozostawieniem komentarzy u Was. Ściiiskam mocno!

32 komentarze:

  1. Pomysł bardzo fajny, a zadania bardzo pożyteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Czasem trzeba pożytecznie się "zmotywować" do zmian. :)))

      Usuń
  2. 9 brzmi podejrzanie, nie wiem czy ja jakaś niekumata jestem, czy wkradł się błąd :D Ekstra ten kalendarz pobrałam i staram się wypełnić, ale pewne zadania jeżeli się nie obrazisz wymienię :D A ja myślałam, że zabłysnę jeżeli zjem zwykły kalendarz z czekoladkami! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzanie? :D ,,Zanieś koce / karmę do schroniska". :D Ukośnik tak dziwnie wygląda i coś zmienia? :D
      Jasne, wymieniaj jak chcesz - ważny jest sens całości! :)
      <3

      Usuń
    2. hahaha myślałam, że ,,kocią karmę" bo tak jakoś niewyraźnie się zbiegło :) Może dodaj dwie spacje pomiędzy, jeżeli Ci się chce to będzie lepiej dla takich ślepaków jak ja :D
      Nie po prostu nie wykonalnym jest dla mnie odszukać w Toruniu Domu dziecka, a tymbardziej oddać z Aka ,,niepotrzebne rzeczy: :D Ale sens będze zachowany obiecuję! ^^

      Usuń
    3. Na 99% nie dam rady zmienić, bo chyba nie zapisałam pliku *by móc zmieniać*, ewentualnie musiałabym całość zmienić. :(
      Cieszę się bardzo! <3

      Usuń
    4. wybacz, w takim razie nic nie zmieniaj bo jest perfekt :D
      :*

      Usuń
    5. E tam, po prostu na następny raz muszę bardziej uważać by zapisywać grafiki z warstwami, by móc jeszcze zmieniać. :D :*

      Usuń
    6. wcale nie :) Było idealnie, to ja mam rozdwojenie jaźni xDD

      Usuń
  3. Szczerze, to bardzo fajny pomysł, a zadania bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)) Aczkolwiek, kiedyś, kilka lat temu widziałam coś podobnego, potem nigdzie się z tym nie spotkałam, a przecież grudzień to nie tylko prezenty! :))

      Usuń
  4. Fajny pomysl, zeby uczynic cos dobrego w swieta! Taki kalendarz adwentowy tez sprobuje zrobic , choc mam jeszcze taki slodyczowy(oj,w swieta mozna czekoladke codziennie, hahahha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały krok dla nas, ale, być może, wielki dla ludzkości. :) W sumie, takie zadanka moglibyśmy wypełniać przez cały rok, ale… od czegoś trzeba zacząć. :))

      Usuń
  5. świetny pomysł! jutro mam się uśmiechnąć do 5 osób- to akurat będzie łatwe bo Norwedzy uśmiechają się do siebie na ulicy czy w metrze mimo, że się nie znają:) Ale na prawdę fajny pomysł podsunęłaś- co prawda nie zaniosę karmy do schroniska bo nie mam pojęcia gdzie takie w oslo znajdę ale wymyślę coś w zamian:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, uśmiech czasem ma taką ogromną moc! :) Zawsze poprawia mi się humor, gdy ktoś się uśmiechnie - tak po prostu. :)

      Usuń
  6. Cudny pomysł z tym kalendarzem :)
    Też już nas skręca z niecierpliwości gdy myślimy o świętach! Szczególnie, że na weekend po ponad miesiącu jedziemy do rodzinnego domu i mamy dla najbliższych prezenty na Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, czasem mam wrażenie, że na święta czekam bardziej niż na wakacje. :D
      Święta z rodzinką - nie ma nic lepszego!

      Usuń
  7. Rewelacja :) z 3 i 9 to będę miała problem bo u mnie nie ma ani domu dziecka ani schroniska ale zawsze można przelać jakąś kwotę na konto ;) Na nikogo też się nie gniewam ale to i tak nie zmienia faktu, że pomysł z tym kalendarzem to pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :))) Zadanka oczywiście można zamieniać, jak tylko chcesz. :) Ważny jest sens, a jeśli czegoś się nie zrobi - trudno, nawet 2-3 zadanka wypełnione to już sukces. :)

      Usuń
  8. Świetny ten kalendarz :) czuję się zmotywowana. Będę działać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jeśli nie kupisz to praktycznie wszystko masz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby fajny, ale ja wolę jeść czekoladki :P Zwłaszcza wolę jeść czekoladki niż wybaczać wrogom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można pogodzić obie rzeczy. :D
      Hmm, jak dla mnie - wybaczać trzeba, zapominać ? - niekoniecznie. :) Łatwiej się żyje bez nienawiści, czy czymś takim, w sercu. :)

      Usuń
  11. genialny pomysl,ćwiczenie jest o wiele lepsze od jedzenia czekoladek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Aj tam, można pogodzić obie rzeczy. :) Jedna zjedzona czekoladka, jeśli ktoś chce, z takiego kalendarza adwentowego dziennie - nie zaszkodzi. :))

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł, w prawdzie jestem trochę do tyłu, ale dlaczego nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba iść po kolei. :)) Dopasować pod siebie, kolejność nie ma znaczenia. :)))

      Usuń